Головний державний санітарний лікар розпорядженням від 04.05.2020 р. № 31 представив проекти вимог до протиепідемічних заходів при послабленні карантину.
Для надання послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державних санітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою від 25 березня 1999 р. № 22, та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій:
- проведення температурного скринінгу всіх працівників та недопуск до роботи у разі виявлення температури понад 37,2° C або ознак респіраторних захворювань.
- прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин для виключення контакту між ними. Очікування черги ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
- перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
- організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
- одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
- між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
- персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
- після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
- працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
- інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в Інтернеті та соціальних мережах;
- нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, для дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
- вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
- тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
Працівники повинні:
- регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
- прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
- утримуватись від дотиків обличчя руками;
- утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
- самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Джерело: biz.ligazakon.net