Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

Порядок реєстрації у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю

Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів (далі — Порядок), затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів» від 31.01.2007 № 70, зі змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 № 390.

Реєстрація роботодавців відділеннями Фонду соціального захисту інвалідів (далі — відділення Фонду) проводиться безоплатно.

Відповідно до Порядку, новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організацій громадських організацій інвалідів, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для яких це місце роботи є основним, збільшилася до восьми і більше осіб, реєструються у відділенні Фонду до 1 лютого року, що настає за роком створення або збільшення кількості працюючих.

Роботодавець, у якого змінилася назва чи місцезнаходження юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові чи місце реєстрації проживання фізичної особи — підприємця, подає до відповідного відділення Фонду заяву, копії свідоцтва/виписки про державну реєстрацію та довідки протягом десяти робочих днів після державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи чи зміни прізвища, імені, по батькові фізичної — особи — підприємця.

Датою реєстрації роботодавця у відділенні Фонду вважається дата подання ним документів, зазначених у Порядку, а в разі надсилання їх поштою — дата на поштовому штемпелі.

Для реєстрації роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) відділенню Фонду відповідну Заяву за формою, що затверджена наказом Мінпраці від 14.03.2007 № 98, зареєстрованим у Мін’юсті від 29.03.07 № 290/13557, та копію свідоцтва/виписки про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи — підприємця (далі — свідоцтво).

Підприємства, установи, організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, подають також копію довідки про включення їх до реєстру неприбуткових установ, виданої територіальним органом Державної фіскальної служби України (далі — довідка).

Роботодавці, які мають відокремлені підрозділи, разом із заявою, копіями свідоцтва та довідки подають відомості про такі підрозділи.

Господарські об’єднання, утворені відповідно до статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів» від 21.03.1991 № 875-XII, разом із заявою, копіями свідоцтва та довідки подають:

  • копію установчого договору та/або статуту господарського об’єднання;
  • перелік підприємств, що ввійшли до складу господарського об’єднання;
  • копії свідоцтв підприємств, що ввійшли до складу господарського об’єднання.

Оригінали документів пред’являються під час подання заяви. У разі надсилання заяви поштою копії документів засвідчуються нотаріально. Якщо роботодавець не зареєстрований у відповідному відділенні Фонду, але надає звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів, то він може перед подачею звіту (до 1 березня) зареєструватися.

Джерело: kirtu.gov.ua

Блог Юрист Луцьк

Юрист Луцьк, Адвокат Луцьк Матвіюк Наталія Росиславівна

Юрист Луцьк, Адвокат Луцьк, Юридичні послуги у Луцьку на Волині та Західній Україні, Реєстрація та припинення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Луцьк, внесення змін в установчі документи, договірна та кадрова робота, юридичне обслуговування підприємств та підприємців, позовна робота. (099) 634-86-83; (096) 855-08-88; yurist-1@ukr.net
  • Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо зменшення бар’єрів для залучення іноземних інвестицій (щодо скасування реєстрації...

  • Плату за оренду земельних паїв запропоновано встановити у розмірі не менш ніж 10% вартості чорноземів. Сьогодні мінімальна ставка — 3%.У...

  • В Україні з'явиться Державна аудиторська службаКабмін вирішив створити Державну аудиторську службу України, реорганізувавши Державну фінансову інспекцію шляхом перетворення. Служба утворюється...

Портал новин

Блог Адвокат Луцьк

Адвокат Луцьк, Юрист Луцьк, Юридичні послуги у Луцьку

Реєстрація та припинення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Луцьк, внесення змін в установчі документи, договірна та кадрова робота абонентське обслуговування підприємств та підприємців, позовна робота, сімейні, трудові, спори, інші юридичні послуги. (099) 634-86-83; (096) 855-08-88; yurist-1@ukr.net
Ви знаходитесь: Home Новини Порядок реєстрації у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю

Rambler's Top100 HotLog Рейтинг@Mail.ru МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

bigmir)net TOP 100 Анализ веб сайтов

 Счетчик тИЦ и PR Яндекс.Метрика