Зміни в реєстрації підприємств

       З 14 серпня в Україні набирав чинності закон, що дозволяє подавати електронні документи для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Однак повністю відмовитися від паперових документів не вдасться.

     Документ набирає чинності через дев'ять місяців після того, як у жовтні 2010 року був прийнятий парламентом. Зокрема, вводиться електронна державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також подача запитів на отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.

        При подачі електронних документів буде задіяно електронний підпис. Його потрібно отримувати і щорічно оновлювати шляхом особистого візиту до реєстраторів. Бізнесмену, який відкриває підприємство, обов'язково доведеться ходити до податкової інспекції, органів статистики та Пенсійного фонду. У тексті закону прописана і норма, згідно з якою зміни до реєстраційних документів вносяться виключно в , "паперовому" порядку.

     Всю необхідну інформацію, що стосується електронного формату документів (на основі відкритого стандарту XML), а також програм формування та подання документів, необхідних підприємцям для проведення реєстрації, можна знайти в безкоштовному доступі на офіційному сайті Держкомпідприємництва.

     За матеріалами: news.finance.ua